pátek 17. srpna 2007

Krátké představení na začátek

Ahoj a dobrý den, jsem redaktorem webů tvCentrum a satCentrum (šéfredaktorem je Vašek Hrubec) a rozhodl jsem se založit si svůj vlastní blog, kde bych se s vámi dělil o vlastní zkušenosti s dálkovým příjmem digitální televize a seznamoval vás s novinkami okolo DVB-T.

Jako dítě jsem snil o práci moderátora v rozhlasové stanici. Později jsem svůj zájem v tomto oboru prohloubil i na Střední průmyslové škole sdělovací techniky v Panské v Praze a tam jsem zaplul i do tajů televize.

Když jsem se dostal v roce 2002 na publicistiku na VOŠP, bylo jasno. Tady se vše rozhodlo. Žádný moderátor ani televizák, ale redaktor. Nepřestal jsem se zajímat o oblast rozhlasu ani TV, a tak jsem spojil příjemné s užitečným a začal psát. Nejdříve to bylo pro server RadioTV
a později pro tvCentrum a satCentrum jehož redaktorem jsem dodnes.

Na servery tvCentrum a satCentrum pro vás připravuji články, jak vyjde čas. Naše zprávy se především skládají z původních článků, PR materiálů televizí jak z Česka a ze Slovenska, tak ze zahraničí. Monitorujeme zpravodajství serverů Česká média a Strategie.sk, regionálních deníků a zahraničních serverů.

Žádné komentáře: